perjantai 31. heinäkuuta 2015

TOIVEPOSTAUS: Marsujen päivä

Heips, päätin sitten toteuttaa tämän marsujen päivä -videon!

Videossa näkyy enemmänkin siivousrutiineita, mitä en ihan joka päivä tuolla tavalla tee, mutta muuten aikalailla peruspäivä + kauppareissu.

Kertokaa mielipiteitä videosta!! Toteuttaminen oli ihan kivaa ja siksi teenkin ehkä tulevaisuudessa toisen, riippuu siitä, mitä tykkäsitte tästä.
Kuvasin ja editoin aika nopsaa, joten sen puolesta en tiedä laadusta, mutta toivottavasti kelpaa, tämä kun on nyt ensimmäinen tälläinen video.
Akkukin loppui tossa illasta, joten loppui vähän tönkösti, mutta toivottavasti tykkäätte.


4 kommenttia:

  1. Olipas hauska! :) mä en itse ainakaan vois kuvata häkkien siivousta. Jään aina juttelemaan jokaisen marsun kanssa, välillä otan ihan syliin ja vahingossa onkin istuttu jo vartti sohvalla marsu kainalossa. Joskus iskee nälkä ja taas on pidettävä tauko :D itse häkkien siivoaminen menee ehkä vartissa, mutta kaiken muun turhan takia venyy useinmiten lähemmäs kahteen tuntiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos pidit! :) Haha mä oon semmonen, että haluun siivouksen vaan nopeasti pois alta. :D

      Poista
  2. Hei tosi mukava video! Katsoin ihan alusta loppuun! <3 Miulla ei minkäänlaisia videonmuokkaustaitoja ole, niin minulla tarjolla on lähinnä erittäin töksähteleviä pätkiä, jotka pitää saada kerralla purkkiin. xD Tää oli kyl ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voikiitos! <3 No mutta mä ainakin katson ihan mielellään niitäkin! :D

      Poista